»V svojem bistvu je napovednik oglas, ki poskuša gledalcem s pomočjo predogleda prodati film.«
»Umikamo napovednik za film Megalopolis«
»V napovedniku so drobci informacij, drobtinice, za katere si ne bi mislil, da jih bo razkril. Ampak se mi zdi odlično, da jih je.«
»To me ne zanima in se me ne tiče.«
»Vizualni premislek, ki je najbolje odigran glasno«
»V primeru napovednika za film Yesterday bi bilo na podlagi tistih treh minut 'popolnoma razumno' sklepati, da ima Ana de Armas pomembno vlogo.«
»Nagrada za najboljši film prepoznava navdih in značilno filmsko ustvarjanje, ki zajema bistvo filma. Bistvo življenja.«
»bomo porotniki verjetno videli oglasne panoje, družbenomedijske objave in druge oglase za film, kar bi 'močno škodilo možnosti za pošteno sojenje'.«
»S filmi se ukvarjam že od Navzikaje iz Doline vetra, pa je ta poster prva stvar, za katero me je zares pohvalil. 'Suzuki-san', mi je rekel, 'to je res izjemno.' Rekel je, da je to najboljše, kar sem kdaj naredil. To je bil velik namig. Torej, nobenih napovednikov. Absolutno nobenih TV-oglasov. Nobenih oglasov v časopisih!«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju